Dag 2, Het water in - Reisverslag uit Ocholt, Duitsland van Johann - WaarBenJij.nu Dag 2, Het water in - Reisverslag uit Ocholt, Duitsland van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 2, Het water in

Blijf op de hoogte en volg Johann

25 Mei 2014 | Duitsland, Ocholt

Zuidwolde – Nordlok (145km)
Vlak voor de grens picknicken we in een dorpje vlak voor de Duitse grens. We fietsen voornamelijk langs doorgaande routes in Duitsland. De fietspaden zijn goed geasfalteerd, alleen in de dorpjes is het soms nodig om de rijbaan op te gaan omdat het fietspad ook voetpas is. Net als Britten kunnen Duitsers niet fietsen. Waar we fietsers tegemoed komen of inhalen, stoppen de fietsers bevend of ze duiken de berm in. 25km voor de camping begin ik wat honger te krijgen, maar een nuts doet wonderen. Bij de camping is een meertje, Gerrit en ik duiken direct het water in, de tent kan wel even wachten. Om snel en makkelijk te kunnen eten stelt Gerrit voor om in het restaurant van de camping te eten. Het eten is niet duur, dus hij trakteert.
Stemmen uit de bar en gekwaak van kikkers uit de vijver maken het wat lastig om in slaap te vallen, maar gelukkig heb ik oordopjes.

• 08 Juni 2014 - 01:48

Beekie:

Ja dit meertje was erg lekker