Dag 7, Rust- en sleuteldag - Reisverslag uit Møsvrå, Denemarken van Johann - WaarBenJij.nu Dag 7, Rust- en sleuteldag - Reisverslag uit Møsvrå, Denemarken van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 7, Rust- en sleuteldag

Blijf op de hoogte en volg Johann

30 Mei 2014 | Denemarken, Møsvrå

Almid (10 km)
Smaakt best goed, dat uitslapen. Zoals gewoonlijk is Marcel vroeg op en is hij naar de winkel gegaan in het dorp 2km verderop. Tegen de tijd dat hij terug komt hebben zitten we klaar voor het ontbijt.
De dag wordt goed gebruikt om verschillende velo’s te repareren. Zo is bijvoorbeeld de bout in Rob z’n achteras met sterke lijm vastgezet. We verkennen de camping, het is eigenlijk een oude boerderij. Wij zijn de enige gasten maar moeten toch op elkaar wachten als we willen douchen of naar de wc. Dit is namelijk in één badkamer en daar is er ook maar één van. Tijdensn het doorzoeken van de schuren komen we een oude bbq tegen. ‘sMiddags gaat Marcel naar Kolding. Met z’n vijven doen we boodschappen om vanavond te braaien. Gerrit is relaxed op de camping gebleven. Tijdens het boodschappen doen rijden we met z’n vijven door het dorpje Almid. Het is niets, dus zijn we snel terug bij de camping. Mijn vlaggetje was eergisteren afgeboken. Met behulp van wat onderdelen uit de schuur en de boormachine van de campingeigenaar lukt het om het vlaggetje opnieuw, maar op een andere manier, te bevestigen. Tijdens het bevestigen ziet Victor dat de derailleurkabel een beetje raar zit. We monteren deze terug, maar de planning is wel om zo snel mogelijk een reserve (buiten) kabel te bemachtigen.
Voor de vorm vragen we aan de campingeigenaar of hij een bbq voor ons heeft, om deze ongevraagd uit de schuur te pakken ging zelfs ons te ver. De baas vind het geen probleem en heeft voor ons wel een bbq. Het wordt echter niet het zwaar verroeste oude apparaat uit de schuur, maar een veel nieuwere uit een hok die we nog niet hadden ontdekt. Net als gisteren nog even nagenieten bij het kampvuur. Morgen echter niet uitslapen, maar vroeg weer op...