Dag 8, Natuur of naturisten camping? - Reisverslag uit Beder, Denemarken van Johann - WaarBenJij.nu Dag 8, Natuur of naturisten camping? - Reisverslag uit Beder, Denemarken van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 8, Natuur of naturisten camping?

Blijf op de hoogte en volg Johann

31 Mei 2014 | Denemarken, Beder

Almid – Aarhus Naturist camping (109km)
Weg met de drukke wegen. Vandaag hebben we voornamelijk rustige achteraf-weggetjes gehad. Dat betekent natuurlijk wel stevig klimmen op bepaalde momenten. 2x kwam het stijgingspercentage waarschijnlijk over de 10%. Gelukkig was het weer mooi weer. Hier en daar een afgelopen ketting maar dat mocht de pret niet drukken. Relatief vroeg kwamen we op de camping aan. Het was alleen geen natuurcamping maar een naturisten-camping. Gelukkig is het koud genoeg om je kleren aan te houden. Gezien de bevolking van de camping is dat maar beter ook, slecht voor je ogen namelijk om die zonder huidbedekking te zien. De douche is gemengd en het is een open gymzaal-douche. Om de mensen een beetje te sarren stapt Elmi met kleren aan onder de douche. De twee aanwezige vrouwen keken haar bijzonder vreemd aan. Maarja, Elmi deed dat alleen om de fietskleren te wassen. We zijn bezig met het eten,maar we moeten nog even wachten tot de rijst gaar is.
Marcel heeft zojuist het water uit de rijstpan gelopen, dus daar gaat nog even nieuw kokend water in. De lucht begint een beetje grijs te worden, maar we gaan er natuurlijk vanuit dat het in ieder geval tijdens het eten droog blijft en het morgen weer min of meer bijna strak blauw is.