Dag 55 (GBSR 12), Letland - Reisverslag uit Jūrmala, Letland van Johann - WaarBenJij.nu Dag 55 (GBSR 12), Letland - Reisverslag uit Jūrmala, Letland van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 55 (GBSR 12), Letland

Blijf op de hoogte en volg Johann

17 Juli 2014 | Letland, Jūrmala

Lepanina – Jurmala (171km)
Deze dag is heel kort samen te vatten: Vervelende weg (druk), mooi weer, goed doorrijden en dat is het ongeveer. Het lekkerste stukje fietsen is eigenlijk het stukje onverhard dat we hebben gehad. Geen verkeer maar wel uit elkaar rammelen, da’s dan wel weer jammer.
In Riga krijgen we in twee groepen te voet een korte rondleiding van de 2 die ons in Kopenhagen ook hebben rondgeleid. Vanaf Riga is het naar de camping nog maar 25km. Ook weer over een vervelend drukke weg. Wilfred en ik nemen even het fietspad en direct worden we de verkeerde kant op gedwongen. Dat hebben we gelijk ook weer afgeleerd. Aan het eind van de track zijn we op de camping. Onee, we zijn op een camping. Maar niet de juiste. Onze camping blijkt nog 7 km verderop te liggen. Vooruit dan maar. Eten doen we 3km van de camping met de locale gidsen uit Riga.