Dag 66, terug in Nederland - Reisverslag uit Wezuperbrug, Nederland van Johann - WaarBenJij.nu Dag 66, terug in Nederland - Reisverslag uit Wezuperbrug, Nederland van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 66, terug in Nederland

Blijf op de hoogte en volg Johann

28 Juli 2014 | Nederland, Wezuperbrug

Sandstedt – Wezuperbrug (173km)
Als ik de camping af rij, ga ik direct in de verkeerde richting. Ik dacht dat ik rechtsaf naar de hoofdweg moest rijden om die te volgen naar het veer van Sandstedt. Nadat ik ben afgeslagen kijk ik gelukkig achterom en zie dat ik links had gemoeten. Ik was gisteren de camping opgereden via de achteringang. Het blijkt dat de hoofdingang direct aan de hoofdweg ligt en wel 100m van het veer vandaan is. De wegen zijn een beetje hetzelfde als gisteren. Verschil is wel dat ik nu iets vermopeider ben. Niet dat ik bijna lig te slapen, maar ik wordt wel iets wakkerder van een overspringend hert. Dat is een leuk afscheid van het Duitse landschap.
Na 140 km ben ik weer terug in Nederland. Het is hier vlak, maar dat wist ik al.
Na 170km vind ik wel dat ik klaar ben met fietsen en zoek camping ’t Kuierpadtien op. Het blijkt een compleet vakantiepark en direct ook de duurste camping van de hele vakantie. Omdat ik maar 1 nacht blijf is er nog net een plekje. 2 nachten had een probleem geweest.
De tent is opgezet en ik loop terug naar de ingang om wat te eten. Er is een restaurant en een snackbar. Ik kies toch maar voor de snackbar.
Heen en weer lopen duurt een behoorlijke tijd, volgens mij heb ik zo’n 4 km gelopen. Je wordt wel constant over je tenen gefietst door de kinderen die hier rondkarren.
Terug bij de tent tel ik mijn tenen. Het zijn er nog steeds 10.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johann

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 658
Totaal aantal bezoekers 87989

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 29 Juli 2014

Stukje fietsen in noord-oost Europa

Landen bezocht: