Proloog - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Johann - WaarBenJij.nu Proloog - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Johann - WaarBenJij.nu

Proloog

Blijf op de hoogte en volg Johann

23 Mei 2014 | Nederland, Amersfoort

Nog één nachtje slapen. Mijn fiets en bijpassende kar zit vol met bagage, natuurlijk ga ik veel te veel meenemen (ik leer het ook nooit). Het avontuur kan beginnen. Blijft mijn fiets heel? Heb ik voldoende kilometers getraind? Vind ik het wel leuk om 2 maanden weg te zijn?
We zien het wel, Scandinavië, ik kom er aan!

  • 24 Mei 2014 - 07:55

    Adri Manhave:

    Hallo Johann,

    Goede reis!

    Groeten, Adri.

  • 24 Mei 2014 - 08:25

    Ingrid Vasterman:

    Ha Johann,
    Cold feet! Heel normaal voor een belangrijke gebeurtenis :-) Je fietst ze vanzelf wam!
    Goeie reis en heel veel plezier.
    Ingrid

  • 24 Mei 2014 - 09:41

    Eric:

    Na een hele lange voorbereiding en ontzettend veel trainingskilometers (haha) is het eindelijk zo ver. Goeie reis, veel plezier onderweg. Kijk uit voor scherpe bochten en overstekende schapen en val niet in slaap onderweg :-)


  • 24 Mei 2014 - 12:01

    Ruud En Hennie:

    Hoi die Joop,

    Nou, dat ziet er weer veelbelovend uit....hele goede reis en veel geluk ook met je materiaal.

  • 25 Mei 2014 - 10:34

    Iemie En Ronnie:

    Hoi globetrotter,
    Heel veel succes met de reis.
    Groetjes vanaf de Azoren

  • 25 Mei 2014 - 20:51

    Desiree:

    Hoi hoi, leuk weer een nieuw avontuur, we gaan je volgen! Heel veel plezier...en doe voorzichtig. XX van Dees

  • 25 Mei 2014 - 20:52

    Peter:

    Hé Jopie,
    Ben weer erug benieuwd naar al je leuke verhalen.....
    Ik hoop dat het schoonmaken afgelopen donderdag n de roerige BBQ niet teveel tijd heeft gekost.... Stan zegt nog steeds elke dag sorry voor het kapotte fotolijstje....Heeft de overbuurman de bal nog uit zijn heg gehaald?
    Heel veel plezier en maak ze gek.
    groeten
    Peter

  • 26 Mei 2014 - 09:51

    Jos:

    Veel plezier johann!!

    leuke weblog!

    gr jos

  • 26 Mei 2014 - 10:56

    Pieter:

    Beste Johann,

    Ik wens je heel veel plezier en laat ons het avontuur via de blog en leuke foto's een beetje meebeleven.

    Gr. Pieter

  • 26 Mei 2014 - 13:08

    Wim Tersteeg:

    Ha Johann

    Heel veel succes en reisplezier. Zo'n klein rondje Noord-Oost Europa is voor jou natuurlijk geen probleem.

    groet, Wim

  • 27 Mei 2014 - 07:06

    Arie Vijfhuizen:

    Tja, de eerste dagen vallen niet mee hè! Hopeloos weer, als je de zon toevallig tegenkomt onderweg, stuur die dan ook even hierheen!

    Succes hè en ik zal je volgen hoor!

    Groet, Arie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Johann

Actief sinds 19 Mei 2014
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 88446

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 29 Juli 2014

Stukje fietsen in noord-oost Europa

Landen bezocht: