Dag 3, De eerste heuvels - Reisverslag uit Hechthausen, Duitsland van Johann - WaarBenJij.nu Dag 3, De eerste heuvels - Reisverslag uit Hechthausen, Duitsland van Johann - WaarBenJij.nu

Dag 3, De eerste heuvels

Blijf op de hoogte en volg Johann

26 Mei 2014 | Duitsland, Hechthausen

Nordlok – Feriënpark Geesthof (136km)
Dag 3 of 4 is meestal de zwaarste dag van de vakantie. De benen moeten wennen aan meerdere dagen achter elkaar langere afstanden fietsen.
Vandaag fietsen we wat minder langs de hoofdwegen. De kleinere weggetjes zijn leuker om te rijden en ook rustiger. Soms zijn de wegen smal waardoor auto’s even achter ons blijven hangen voordat ze doorhebben dat ze gewoon kunnen inhalen. Op een vervelende vrachtwagen chauffeur na wordt er relaxed gereden. Het tempo is in het begin iets te hoog en het terrein begint ook iets meer accent te krijgen. Geen grote hoogte verschillen maar wel steeds vaken op en neer.
Gerrit begint behoorlijk op te raken en moet 2km voor de camping nog even op adem komen omdat er een stijl hellingje genomen moet worden. Op de camping eten we aangebrande rijst met maskerende kruiden. Was uiteindelijk best te eten.
Na nog even gezellig te hebben nagetafeld is het alweer tijd om de slaapzak op te zoeken.
Geweldig matje trouwens. Goed warmte isolerend.